Dlaczego zamawianie jedzenia online jest przewagą konkurencyjną w gastronomii

0
196
Dlaczego zamawianie jedzenia online jest przewagą konkurencyjną w gastronomii

Catering może przynieść dobre wyniki biznesowe na rynku gastronomicznym. W szczególności zamawianie online może być czynnikiem skłaniającym do wejścia do branży gastronomii.

Dzisiaj jedna trzecia klientów gastronomicznych składa zamówienia na dostawę jedzenia online. Więc jeśli twoja restauracja nie prowadzi zamówień online, faktycznie tracisz około jednej trzeciej konsumentów. Jeśli nie masz jeszcze opcji zamówień online dla swojej firmy cateringowej, to dobry moment na rozważenie zalet takiej formy składania zamówień. W obecnych czasach napiętego harmonogramu pracy klienci gastronomii oczekują, że firmy ułatwią im składanie zamówień w ostatniej chwili. Niezależnie od tego, jak się z tym czujesz, większość zamówień na catering firmowy jest składanych w ostatniej chwili, a stare rezerwowe metody zamawiania przez telefon czy e-mail nie powodują już ograniczenia. Dzisiejsi klienci gastronomiczni nie mają czasu na wypełnienie formularza zamówienia i czekanie 24 godzin na odpowiedź. Aby sprostać potrzebom klientów, firma cateringowa potrzebuje elastyczności i natychmiastowych transakcji zamówień online.

Catering

Dzięki zamówieniom online Twoja firma ma większą szansę na wybicie się wśród dużej konkurencji lokali gastronomicznych.

Kiedy zasilasz swoją firmę cateringową zamówieniami online, pracownicy tracą mniej czasu, odchodząc od swoich głównych obowiązków, aby odebrać telefon i przyjąć zamówienie. Ponieważ zamówienia są bardziej skomplikowane niż wynos, pracownicy mogą spędzać dużo czasu przy telefonie, biorąc pod uwagę wszystkie wytyczne klienta. Nie jest to dobre dla restauracji, które polegają na wysoce wydajnym personelu. Ale za pomocą zamówień internetowych możesz poprawić wydajność pracowników i obniżyć koszty pracy oferując Fitapetit – catering dietetyczny toruń. Podczas zamawiania przez telefon wiele szczegółów ginie w tłumaczeniu. Ale gdy oferujesz zamówienia online, klienci mogą łatwo zarządzać swoimi zamówieniami i dostosowywać je, co może zmniejszyć liczbę błędów. W dłuższej perspektywie może to zaoszczędzić czas, pieniądze i problemy z pomyłkami zamówień.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here