Niemal każdy pracownik biurowy potrzebuje stałego dostępu do narzędzi pracy. Oczywiście nie tylko mówimy o komputerach i zaawansowanych technologicznie urządzenia, ale również o podstawowych długopisach, karteczkach samoprzylepnych, spinaczach, dziurkaczach, kartka papieru itp.
Chcąc cieszyć się odpowiednio wyposażonym miejscem pracy, koniecznie należy zadbać o to, by zapał asortymentu stale był pod ręką. Dzięki temu każdy specjalista będzie przygotowany na każdą sytuację. Zakup hurtowej ilości produktów biurowych, jest jednak często dużą inwestycją dla przedsiębiorców, więc nic dziwnego, że szukają oni maksymalnej ilości sposób na minimalizację kosztów. Wielu z nich decyduje się na częste zakupy w niewielkiej ilości. Czy jest to błąd? Warto zastanowić się nad tym wspólnie. Oczywiście weźmy pod uwagę narzędzia najlepszej jakości i atrakcyjne propozycje ceny, jak np. w sklepie Calamus, który swoją ofertę prezentuje również w dystrybucji internetowej.
Hurt – kup więcej i zapłać mniej
Zakupy w hurtowniach zawsze oferują niższy koszt zakupu jednostki. Jest jednak pewien haczyk – koniecznie należy kupić większą ilość, np. karton lub paletę. Oczywiście nie wszystkie produkty są tak szybko zużywane, a mniejsze firmy karton papieru mogą wykorzystywać nawet przez rok lub dwa. Czy to nie jest jednak oszczędność przyszłościowa? Oczywiście, że tak! Papier lub długopisy nie ulegają zniszczeniu lub zużyciu z czasem, dlatego nie trzeba obawiać się, że stracą ważność. Nawet jeśli Wasze zapasy będą schodzić wolno, oszczędności będą bardzo szybko zauważalne na przestrzeni lat lub miesięcy.
Czy koniecznie należy korzystać z ofert sklepów stacjonarnych?
Sklepy stacjonarne zazwyczaj muszą opłacać także czynsz za nieruchomość lub wynajęty lokal. Koszty związane z prowadzeniem biznesu automatycznie rosną, przez co stają się stosunkowo dużym problemem dla przedsiębiorców, gdyż mimo wszystko muszą oni magazynować również swój towar. Papier do drukarek, karteczki, artykuły biurowe i długopisy zajmują dość dużo miejsca, dlatego rozbudowane oferty potrzebują porządnego magazynu. Dodatkowo zamykają się jedynie na klientów szukających ofert z najbliższej okolicy, co może stanowić dodatkowe utrudnienie. Sklepy internetowe zazwyczaj opłacają jedynie magazyn, który można znajdować się na obrzeżach miasta, więc cena czynszu będzie znacznie niższa. Dodatkowo przestrzeń internetowa w skali roku, kosztuje maksymalnie tyle, co 2 miesięczny czynsz na lokal w centrum. Mogą więc pozwolić sobie na mniejszą marżę produktową.